Cara Memohon Jawatan Pensyarah atau Tenaga Pengajar Kemahiran

Assalamualaikum w.b.t


Salam Ukhwah kepada semua Malaysian Bloggerista...!!! saya Husby (Tumpang Post sini) kepada Madam Ena (Owner Blog ini) ingin berkongsi LINK berkaitan dengan TOPIK Entry yang bertajuk "Cara Memohon Jawatan Pensyarah atau Tenaga Pengajar Kemahiran" Jeng jeng jenggg.....

Kini Malaysia telah berkembang mengikut dunia globalisasi iaitu memohon kerja melalui laman maya. khususnya, memohon kerja dibawah naungan Kerajaan. semuanya dihujung jari anda. saya akan berkongsi laman web yang boleh anda mohon perjawatan dalam sektor awam. Untuk memohon, klik logo dibawah untuk terjah laman web tersebut. Antaranya :-



Saya ingin berkongsi kepada semua bloggerista berkaitan berita yang memBAHAGIAkan buat Isteri. sebelum itu, sepanjang permohonan di kedua - dua website diatas, Isteri saya telah mendapat 3 kali temuduga. antaranya :-
  1. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT GRED F29
  2. PENOLONG PEGAWAI TADBIR GRED N27
  3. PENOLONG PEGAWAI PENDAFTARAN GRED KP27
Tetapi......... . . . . . . .  .  . kesemua diatas dukacitanya tidak berjaya. never mind..!!! If you don’t stand for something, you wil fall for anything, Usaha Tangga Kejayaan. lagipun, Isteri saya mempunyai sijil PLVK sebagai Pegawai Latihan Vokasional [ Pegawai Penilai ] so, tak ralat sangatlah kalau tak dapat ketiga - tiga jawatan diatas. sebab cita - cita beliau ingin menjadi Tenaga Pengajar. So, Sweet ~ Akhirnya, untuk pertama kalinya, beliau telah dikejutkan dengan 1 jawatan yang bersangkut paut dengan kerjaya yang di impikan. walaupun hanya perjawatan yang sementara, tetapi, saya sebagai Suami, amat berbangga pencapaian beliau. Terima Kasih ALLAH ~


Good Luck Isteriku.....

Post a Comment

0 Comments