PG Mall menawarkan Kempen My Raya sempena Shopping Hari Raya

PG Mall menawarkan Kempen My Raya sempena Shopping Hari Raya



Assalamualaikum dan salam Ramadhan


Tahun ni kita semua rakyat Malaysia menghadapi norma baru dimana perlu kekal di rumah yang telah dilaksanakan sejak 18 Mac 2020 sehingga kini iaitu PKP (Perintah Kawalan Pergerakan). Justeru itu, apabila pergerakan terbatas, lebih baik kita utamakan pembelian secara online. Walaupun dibenarkan keluar ke kedai mencari keperluan harian tetapi risiko tu agak besar sebab banyak perkara nak kena jaga macam social distancing. Keluar bila perlu sahaja. Jadi ena nak berkongsi platform beli belah atas talian yang merupakan satu-satunya e-commerce tempatan iaitu PG Mall menawarkan semua barang keperluan di bawah satu bumbung dan menjadi medan membeli TOP 3 paling dikunjungi secara atas talian mengikut iPriceinsight. Mesti ramai yang tengah survey persiapan raya kan?? Masih sempat lagi taw untuk cari baju raya, makeup raya, bahan kuih raya dan banyak lagi.





PG MALL PLATFORM E-COMMERCE NO. 1 DI MALAYSIA



Untuk pengetahuan korang, PG Mall merupakan pusat beli belah online tempatan Malaysia dibawah syarikat emas terbesar Malaysia iaitu Kumpulan Public Gold.




Dengan Pusat Perniagaan Global yang terletak di Pulau Pinang, PG Mall dikendalikan oleh pasukan tenaga kerja untuk memastikan prestasi terbaik di platform, baik untuk peniaga dalam mengembangkan perniagaan mereka secara dalam talian, atau kepada pembeli bagi memastikan pengalaman mereka bersama kami adalah satu Kebahagiaan. Setiap produk di rak Dipilih dan Diluluskan dengan teliti untuk memastikan kualiti terbaik apabila tiba di tangan pembeli. Membeli-belah yang boleh dipercayai dan selamat.





"Di PG Mall, kebolehpercayaan dan keselamatan pengalaman membeli-belah oleh pembeli adalah kepentingan utama kami. Dalam persekitaran yang selamat dan terjamin, kami menyediakan pelbagai pilihan pembayaran yang selamat termasuk pemindahan perbankan dalam talian segera dari semua bank utama di Malaysia".


TAWARAN HEBAT KEMPEN MY RAYA (8 - 31 Mei 2020)




1. Untuk pendaftaran baharu @ New Shopper akan menerima diskaun RM15 dengan minimum perbelanjaan sebanyak RM40



2. Pelanggan sedia ada @ Existing Shopper akan menerima:

➡️ Diskaun RM10 dengan minimum perbelanjaan sebanyak RM60 tanpa had
➡️ Diskaun 15% dengan minimum perbelanjaan sebanyak RM250 (capped at RM50) dan baucer boleh download di website PG Mall base kepada. First come first served (T&S)



PROMOSI HEBAT DARIPADA PG MALL PARTNERS


1. Cashback dengan Maybank QRPay (4/5 - 26/6/2020)
➡️ Nikmati 20% terhad RM20 dengan minimum perbelanjaan sebanyak RM30
➡️ 2 kali penggunaan dalam tempoh kempen ini



2. Cashback Touch 'n Go ewallet (6/4 - 28/6/2020)
➡️ RM40 cashback e-voucher bulanan
➡️ 1 kali cashback mingguan dengan minimum perbelanjaan sebanyak RM10


3. Esklusif untuk pengguna Celcom
➡️ Nikmati 20% terhad RM20 untuk satu kali penggunaan dan terhad 500 transaksi bulanan


4. Air Asia Big Loyalty (1/5 - 31/5/2020)
➡️ Nikmati 2 kali mata ganjaran besar apabila shopping di PG Mall dan big points boleh digunakan untuk shopping di PG Mall


Wooowww. Banyak kan tawaran dan promosi hebat yang diberikan kepada pelanggan? Jadi jangan lepaskan peluang korang untuk nikmati semua tawaran ini sempena persiapan hari raya yang bakal tiba tidak lama lagi. Untuk ketahui info lanjut boleh layari :

Website : https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=121
Facebook : https://www.facebook.com/PGMallofficial/
Instagram : https://instagram.com/pgmall.my

Post a Comment

3 Comments

Sis Lin said…
Silalah soping yaa...Sis ko dah soping awal-awal kempen raya lagi hahahahaha
Cik Puan Ena said…
Tahu takpe. Riso barang lambat sampai. Haha. Berdesup order awal
Wan Zawawi said…
Bolehlah shopping raya di PGMall ni nanti